fullt upp!!

Denna helgen har jag haft fullt upp,har inte haft tid att skrivahär alls...i helgen har vi fixat adventsfint bakat till Felicias Basketlag,Felicia har spelat match,Tindra har varit på kalas och Martin har hjälpt Pass och Flytta...

I går jag på torget med Felicia och sålde fikabröd,å Jag säger bara fy fan va jag frös kände knappt mina fötter på slutet burrrr

När vi kom hem hade Älsklingen fixat god mat som vi alla satt å mummsa på innan han och Nova skulle åka och jobba :-)
De är första gången Nova följer med Martin i lastbilen och sover där,har inte hört någe än så det har nog gått bra :-) Pratade med Martin i går vid halv nio då hörde jag henne babbla haha Martin sa att hon babblat sen dom åkte hihi så söt sen kl elva när jag ringde trodde jag kanske att hon somnat men näää hon kolla madicken då helt inne i filmen min lilla söt nos får se va hon tyckte om den lilla jobbtrippen när hon kommer hem om ca en timma :-D


Nu ska jag kolla om lilla chefen vill vakna snart hon har sovit lite dåligt i natt eller dåligt å dåligt jag är ju bortskämd med hennes sovning haha hon har ätit 3 ggr i natt och när maten tar slut blir hon så himla besviken haha ja besviken på att det goda tog slut...ni ska höra det lilla gnället så gulligt...funderar på om hon behöver lite mera mat kanske ?? ska testa i dag.....

ha en bra dag alla goa å glada :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0