Längtar efter alla mina älsklingar....

De va längesen jag skrev som vanligt.... har som tappat skrivlusten kommer väll tillbaka hehe men lite bilder från vårann båtresa och bilder från när vi va i göteborg ska jag bjuda på i allafall:-D
     
Mumindisco och goda drinkar till barnen med blinkande isbitar :-D

         

Första bilden är utanför lisebeg, dom andra är från universeum tror jag de heter haha va lite rädd att nova skulle ramla i vattnet när dom gick där men hon sa mamma jag kan jag är stor nu felicia fick bara hjälpa lite haha och nu undrar ni säkert vart va Tindra ?? ja vart va hon jo hon va med martins lillebror Nicke överallt haha så jag får sätta in en annan underbar bild på den sötnosen

 här spelar hon kort med robin som absolut inte skulle va med på bild i dag haha så han slapp:-D

nä nu kallar pluggandet igen ska ju tenta som vanligt i morgon...

kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men vad fina dom är mina prinsessor. Och vad kul ni verkade ha på båte :) Nu får ni ta och fara upp hit nån helg.. Äta lite pölsa och må gott ;)

2009-11-11 @ 20:47:47
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Evelina

UPPDATERA!!!!

2009-12-10 @ 13:28:07
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0