Trött !!

Är så sjuk trött nu för tiden kanske man ska lägga sig tidigare på kvällarna?? hehe

va ju ett tag sen jag skrev men jag har inte orkat....

I torsdags förra veckan åkte jag och älsklingen på båtkryssning med alla tjejerna, dom va rätt pirriga när dom såg hur stor båten va speciellt felicia...men de gick över !! vi hade de så mysigt och kul allt från karaoke till mumindisco.
En favorit för barnen va nog dom alkoholfria drinkarna med blinkande isbitarna i :-)
Men vet ni vad angelica gjorde då?????? jo han tappa bort sin mobil inte helt otippat för att vara mig haha men de va nån snäll människa som lämnat in den till reseptionen TACK för de!!!
Vi kom hem till kumla på lördagen och då va de bara mys i soffan alla va ganska så trötta även på söndagen va de mys och kolla film ja lite städa och plugg vart de oxå.....

Nu håller jag på att plugga inför morgondagens tenta som handlar om utvecklingsstörning
bäst att fortsätta med de

//Angelica

Kommentarer
Postat av: felicia nickander

Hej Hej vi hade hjätte kul SAKNAR DIG MKT!!! ses på fredag !! :D

2009-11-07 @ 10:49:09
URL: http://felicianickander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0