Hon sover men inte jag...

Ja precis så...IsaLi sov som en gris i natt, hon åt kl sex i går kväll och somna kl sju å jag tänkte att hon nog inte kommer sova så länge för så tidigt har hon aldrig somnat för natten, men kl var tio och jag orkade inte va vaken längre så jag lägger mig i sängen och somnar på en gång, men efter jag sovit två timmar vaknar jag och kollar IsaLi men nä hon sover, jag liggeroch väntar på att hon ska vakna men nä...kvart i sex vaknar hon å vill ha mat sen somna hon om på en gång å hon sover än synd jag måste väcka henne strax.....

Jag som har haft fyra bebisar innan IsaLi men jag kommer inte ihåg!! Börjar dom sova så mycket som IsaLi gjorde i natt så tidigt eller är det bara tillfälligt???? de märks ju men jag kan ju inte slappna av jag ligger ju bara och väntar haha

I natt när jag vakna så hade jag fått ett jättefint sms av Martin min Älskling <3 det va såå gulligt,
har aldrig fått så fint sms nån gång..... 

nä nu dax för att väcka IsaLi och sen jaga dom andra två ut i halen för att klä på oss...
tjejerna har bara kommit försent en gång tidigare å de vill vi inte igen 
jag verkligen hatar att inte va i tid hellre 10 min innan än tio min efter......

see you... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0