nu då?

Nu har vi ätit diskat undan och fixat det som skulle fixas inför morgondagen , men va ska jag göra nu?? 
Är så röksugen så jag tror jag dör... slutade ju när jag va gravid sen börja jag igen men nu har jag slutat igen haha men ååå vilket f*tt humör jag är på funderar starkt på att gå å köpa ett paket nu men jag velar haha vi får se hur det går....

i morgon ska Martin åka till uppsala och fixa med vinter däcken...han hade visst fått med sig fel vinterdäck när han flytta hit, så i går när han skulle byta så passa dom inte alls å den personens däck som vi har han va nog inte alls så glad haha men de är ju inte Martins fel.....

Så i morgon blir det IsaLi och jag tills Tindra har slutat skolan och Nova dagis... undra va vi ska hitta på med då?? promenixa lite kanske ?!!!

vad kan man göra när man är mammaledig?? förutom att städa och promenera???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0