Stenungsund

I fredags åkte vi till stenungsund till Martins familj,innan vi kom fram dit så gjorde vi ett stopp i trollhättan och hälsade på Martins mormor :-)
En trevlig fredag med god mat och trevligt sällskap :-D

I lördags åkte vi hem å jag körde våran bil och Martin körde lastbilen, lika bra att ta med den hem så slapp han åka i dag och jobba :-) nu kan han börja i morgon bitti i stället å de gillar vi jag och IsaLi...

I dag har vi varit ute å försökt oss på det här med julklappar.... å vi hitta en del men har några kvar herregud så svårt det är till felicia och wilma dom börjar ju bli stora nu ju....
Felicia fyller ju år snart så vi har fixat de oxå å gud så glad hon kommer att bli :-D kan inte skriva det här för hon brukar ju läsa här hihi

nu ska jag kolla ensam mamma å äta kvällsfika med min älskling


Kolla så liten Novi va :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0