tokigt!

I dag när jag sitter på sveas med Jessica så ringer Marina och säger : vart är du ????????? ehhh jag är på sveas svarar jag lite förvirrande mä du ska ju klippa dig nu VA nu?????? de va ju i morgon kvart över elva nä de är i dag kvart över tolv haha, i hennes bok stog det idag och på min lapp i morgon haha
Hon kom iallafall och åt lunch med oss såå trevligt sen gick jag och klippte mig å jag är super nöjd blir alltid så nöjd när Marina klipper mig man känner sig som en snygg rock morsa när man går därifrån haha härlig känsla :-D

Nu har jag skickat iväg Nova på barngympa ska hämta henne kl sex
Tindra och jag ska väll gå iväg och handla nått som vi kan äta i dag

see you!!!!!!!!!!



En liten glaskit:-D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Mosters minsta prinsessa. Så stor hon blivit! Herre gud, vart tar tiden vägen? När kommer du och prinsessan upp? Puss

2010-11-18 @ 00:08:01
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0