TRÖG BLOGGAT !!!!



Har inte bloggat på länge går lite trögt med det just nu....
när jag har alla tjejer hemma så har jag massor att göra jag älskart :-) den veckan dom inte är här är så sjukt tråkig saknar dom så det gör ont, känner mig inte hel nått jag måste lära mig att leva med, kanske känns bättre när man börjar plugga/jobba igen då går ju tiden så mycket fortare än när man är mammaledig, men tänk er att ha fem barn att ta hand om ,massa aktiviter, läxor, laga mat , hämta lämna på skola mm en vecka till att nästa vecka bara ha en liten bebis ingen man hemma det blir tomt jag lovar....... många säger passa på att vila å ta det lugn men jag njuter mer när alla är runt mig kanske jag som är konstig???

Saknar min familj oxå kanske dax att åka upp till östersund och hälsa på lite snart saknar min lilla mosterunge som jag bara träffat två gånger i hennes liv :-( så himla tråkigt att det är så långt imellan oss :-( många där uppe har ju inte ens sätt Isali än så tokigt...måste dit snart!!!!



 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag är en av dom som inte sett underverket än...och hon e ju faktiskt 6 månader nu STORA tjejen <3



Miss you <3

2011-03-09 @ 17:19:59
Postat av: angelica

Ja sabina hon är stor nu men lika go för det har aldrig haft en sån liten bubba knubbis hahahaha Hon väger lika mycket nu som felicia gjorde vid ett års ålder haha

Men vi ska ses snart jag lovar den 16 april kommer jag, martin och IsaLi upp :-D

2011-03-10 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0