snart snart...

Inte i morgon men nästa dag bär de av till mallis är så jävla nervös..... mest för att flyga haha men de går säkert bra:-)
Eve, johan , kusin sandra , martin och jag vilket gäng kan ju inte bli annat än kul:-)
har pakat de mesta tror jag lite småsaker kvar....

i dag har jag pluggat de sista i psyskiska störningar har tenta i de i morgon känns som jag kan de mesta men vet att när man väl sitter där så glömmer jag allt sjukt men sån är jag haha
har även varit på mc med barnen, jennie och barnen va oxå med alltid lika trevligt:-)

nu ska jag väll försöka få mig lite sömn... haft lite svårt att sova denna vecka undra varför?? ;-)

kram kram






Kommentarer
Postat av: Evelina Elvstål

I KNOW :)

2009-08-26 @ 22:54:16
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0