OKEJ!!

 vad folk än tycker eller tror så ÄLSKAR jag mina barn!!!
Bara för att jag ska flytta så betyder inte de att jag inte har några känslor......att jag inte älskar.....att jag inte bryr mig....eller att jag väljer bort mina barn!!
Själv tycker jag att en pappa har lika stor rätt till sina barn som mamman eller har jag fel??!!

Tyck gärna vad ni vill men håll de för er själva !!!
Alla gör vi olika val i livet hur man än gör så blir inte ALLA nöjda....

nog om de!!!

I morgon kommer mina sötisar vi ska åka till uppsala i den nya bilen och ha en skojig helg hoppas de blir fint väder  :-) på fredag ska vi gå på resturang med bobo, gilla och ingemar....folk brukar fråga? hur kan du gå ut med 4 barn och äta sitter dom stilla??  kan bara säga dom är sååå duktiga :-) fast visst kan dom röra lite på sig men herregud de är ju barn:-D
På lördag ska vi på kräftskiva de ska bli kul jag har aldrig varit på nån.... felicia sa VA har du inte varit på kräftskiva mamma? nä sa jag då sa hon jag va på en hos farmor en gång då sjunger man skålvisor och sen tittar man på stjärnorna under en fillt innan man lägger sig !! hon har sånt minne flisan:-)

innan jag hämtar barnen i morgon ska jag träffa min mentor oxå så jag ska nog packa tjejernas grejer nu å jag får INTE glömma tjejernas klackskor då får jag stryk haha

kram



Kommentarer
Postat av: Evelina Elvstål

Tycker att du har aldeles rätt syster. Idioterna nere i Kumla, som du en gång kallade för din "familj", stöter bort dig för att du väljer att må bra och kan uppfostra dina barn när du mår bra istället för dåligt, och kanske SUPER varje helg, som en viss kvinna sa att du gjorde innan. Du är stark syster, hoppas du har kvar detta inlägg. PUSS ÄLSKAR DIG

2009-08-21 @ 19:33:39
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0