Men nu är de varmt!!!

Har haft en underbar helg med älsklingen och alla mina tjejer och pappa :-)

I fredags va jag ut med jessica efter mycke om och men .... vi hade skoj:-)
i lördags va jag och martin med barnen till kumlasjön och bada martin va ganska så trött undra varför??!!;-)
även i söndags bada vi men då åkte vi till fjugesta.... man blir rätt så seg av denna värme men man ska ju inte klaga men lite ibland haha

i dag har jag jobbat började halvtvå till nio min snälla pappa har varit med barnen och de ska han va hela veckan:-) i morgon ska han ta med barnen på överraskning men de kan jag inte säga vad de är för min lilla felicia brukar läsa min blogg haha

nu ska jag fortsätta glo på tv med pappa

kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter underbart där nere. Men det blir bättre här uppe sen :) Puss

2009-07-02 @ 09:15:44
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0