Nu ska jag försöka mig på att blogga :-)

Jaha nu ska man försöka sig på med att blogga:-) vet inte riktigt hur man börjar men jag börjar från och med nu :-) nutid alltså haha

kl ringde kvart i sex .. upp med alla barn och i väg till fritids och dagis för att sen gå till jobbet gjorde min 3 dag denna vecka så jag va ganska mör är ju inte van ;-)
slutade kl 15 då hämtade jag alla min sessor novi va mycke gladare i dag än i går då va hon sjukt trött.... hon ville till och med promenera hem absolut inte åka vagn.
När vi kom hem så hade martin kommit så vi laga lite mat och åt tillsammans innan han skulle åka igen så tråkigt när han åker ..... inte bara jag som tycker de haha men vi får ju va glada att vi fick träffa honom en liten stund i allafall:-)

nu ska jag lägga felicia och wilma dom andra två sover redan sen ska jag sätta mig i soffan och sappa lite och jag tror jag kommer få lite besök av en vis pingul om en stund:-) hoppas hoppas :-)

Längtar tills i morgon då kommer en mycke speciell person till oss:-) vem kan de va ????:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0