VILKEN UNDERBAR DAG :-)

I dag har allt varit så bra :-) kännt mig glad lycklig pirrig ja allt haha underbar känsla:-)

började jobba kl 7 i dag och pang sa det så va kl 13:30 dax att gå hem.... när jag kom hem städade jag hela lägenheten satte upp alla gardiner så nu är de fint här tills barnen kommer i morgon (undra hur länge de får vara fin ) haha....

I morgon kommer min Martin :-) ååå så kommer ju pappa oxå de kommer nog bli en helt underbar helg:-) mycke roligare än förra då jag jobba hela helgen.... får ta igen de nu:-)

för övrigt så snurrar de i mitt huvud vet inte vilken ända jag ska börja i haha med de kommer bli bra jag vet de bara :-)

Gud så jag längtar tills vi ska till östersund längtar efter ALLA min lilla evilinen och mina kusiner och så måste jag ju klämma på lilla Levi oxå men veckorna går fort har ju redan jobbat två nu .....

nää nu måste jag ta mig en cigg hmmm undra om jag ska ta en rosa?? nääää de får bli en stark haha martin är ju inte här så jag får busa lite :-)

kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är värd att må som en prinsessa älskade syster. Nu är det inte länge kvar tills vi ska träffas och ha kul tillsammans (",) PUSS

2009-06-26 @ 14:10:20
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0