snart helg jippi!!!!

I morgon kommer mina söta tjejer som jag längtat efter såå mycke.... då blir det kram kalas :-)
I helgen ska vi åka på en liten mini sem till göteborg de ska bli roligt...

Men först innan man kan slappna av så är de ju tenta i dag hoppas hoppas jag klarar den känns som jag kan de rätt så bra men man vet ju aldrig va de är för kluriga frågor hehe
Efter jag gjort tentan ska jag till bibi en sväng undra va vi ska göra?? haha säger jag inte!!

Å jag kan inte sluta tänka på att de ska komma en liten bebis i juni som inte jag står för haha utan en annan i syskonskaran :-) tänk jag ska bli moster angelica och mina tjejer ska få en liten bebis kusin :-D undra om de ska komma en liten kille denna gången ;-) 

nä nu måste jag plugga lite till sen ta mig en dusch!!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0