blir kvar i kumla med mina tjejer!!!

ja så blir det.... skulle aldrig kunna ha dom bara varannan helg ALDRIG!!!
Älskar dom så himla mycket och vill inte att dom ska fara illa på nått vis!!
Allt kommer lösa sig och bli bra till slut de ska bara strula lite innan som vanligt när de gäller mig


Fick föresten jobbet jag sökte känns ju kul men jag fick tacka nej.. men dom förstog... kändes ändå kul att veta att dom ville ha mig:-D

I morgon ska jag på metod undra va man ska få lära sig för skoj  i morgon?? :-)
hoppas min älskling kommer förbi i morgon en sväng kanske får locka med lite kvällsfika haha

nä nu ska jag glo lite tv idol börjar ju snart...

Älskar mina tjejer
Älskar min Martin


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0