Hemma igen!!

Ja nu har jag varit på min första utlandsresa :-) har haft en otroligt skön vecka med sol och bad mm tycke inte jag vart nå brun alls om man jämför med eve och sandra haha saknade mina små sessor mycke nästa gång ska dom få följa med:-)

Men gud så nervös jag va innan vi klev på planet och om jag ska va ärlig så va de faktiskt lite olustig speciellt i starten men ändå en härlig känsla haha knäpp jag är!! tur älsklingen satt brevid :-D

i helgen har jag martin barnen och bobo och gilla varit på badhuset hur kul som hels men är de inte konstigt jag har fyra tjejer + mig själv att hålla reda på badkläder handukar.... jag kommer hem med alla saker medans bobo glömde sina badbyxor haha lite roligt faktiskt förlåt bobo;-)

nä nu ska jag kolla lite på bompa med tjejerna innan de är dax för mini att sussa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0