nä nu är de snurrigt igen!!

     


Har pluggat sen åtta i morse så nu är de lite rörigt i mitt huvud igen haha paus kanske??!!!

annars flyter allt på som vanligt :-) barnen kommer på fredag så mysigt♥ längtar som tusan är såå tomt utan dom.... så på fredag blir de mys och idol kan tänka mig att dom är bra trötta efter veckan.

Annars är jag bara såå lycklig just nu kan inte berätta vad men GLAD de är jag :-D

Nä nu måste jag fixa till mig lite ska snart träffa pass undra va hon kommer på för roliga ord i dag då som vi kan skratta åt?? haha här får ni ett ex

pass: fan bibi tänk om vi hade ett privatplan som vi kunde flyga med till libanon och festa en helg

jag: ja de skulle vart roligt

pass: men om vi ska dricka då kan ju inte vi köra

jag: nä de går ju inte

pass: nä vi får skaffa oss en snygg perot

så roligt min bibi och de roligaste är att hon skrattar mest själv när de blir fel haha.

 Bibi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0