30 år!!

Ja då va man 30 år!! känner ingen skillnad ännu haha... hade en jättemysig dag tjejerna och martin uppvaktade mig på morgonen med paket och sång:-) trotts att dom va sjuka :-D under dagen vart det smörgåstårta och goda bullar som jag och tjejerna hade bakat.... fick även blombud av Martin en jättefin bukett med en nalle på sååå söt felicia tyckte de va lika roligt som jag att få blommor hihi...

i fredags va de dax att lämna barnen blir alltid lika tomt , tur veckorna går så fort...

Vi åkte till uppsala fixade lite på stan och klippte oss sen kom pappa ,eve och johan vi fixade till oss och mötte sedan upp resten av la familja på resturangen + lite vänner vart en super lyckad kväll med mycke skratt lite smått pinsamt va de allt när martin, pappa och ingmar tjhoa till os på tvn haha men de får man ju räkna med haha

På lördagen tog vi tåget till stockholm och shoppa lite tråkigt att bror Alex och Nadia va tvungna att åka hem...

nu i dag har alla åkt hem och vi har varit och shoppat lite kläder till mig fikat med Bobo, Gilla och ingmar på stan medans de va visning på lägenheten...

nu ligger vi i soffan och slappar så skönt....

kram


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej! saknar dig med!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 snart kommer vi till dig igen redan onsdag =-D ses snart!

2010-03-03 @ 11:11:17
URL: http://felicianickander.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hallå bruden!!!



Uppdatering!!!

2010-03-26 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0