Helg :-)

I dag är det fredag vilket innebär att mina kära barn kommer :-) men i dag är det bara två av dom som kommer å de är Tindra och Nova, Felicia och Wilma har åkt till alla släcktingar i östersund, de är ju nämligen så att deras lilla kusin Madeleine ska döpas:-) tyvärr kunde inte jag åka med för jag har nått annat planerat som har varit bestämt sen länge jag ska nämligen gå på LADIS NIGHT!!!!!! Gud så roligt det ska bli :-) kan inte bli annat än skoj när man är med Jennie och Annica :-D

Nu mår iallafall lilla IsaLi mycket bättre bara lite förkyldning kvar... bebisar borde inte få bli sjuka dom kan ju inte säga vart det gör ont ju :-( men hade man ammat så hade hon säkert inte blivit sjuk, men nu kan ju jag inte amma eller jo jag får massor av mjölk men den mättar inte ett dugg å ger ingen näring alls hon gick ju bara ner.... nån som vill banta drick min mjölk haha

dax att fixa till sig så man ser ok ut haha sen hämta barn :-)

see you!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa Johansson Hollsten

Hej! Googlade på min dotters namn och hamnade på din sida. Kul att hitta en liten till med samma fina namn! Min Isa-Li är 1 år och bor i Västergötland. Jag önskar din Isa-li allt lycka i livet!

2010-12-13 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0