jag gör det en annan dag :-)

I dag när jag börjat på min måste lista så gjorde jag klart köket tog en timma sen så sa jag till IsaLi nu smsar vi Jessica och skiter i vika tvätt dammsuga mm å frågar man IsaLi så får man de svar man vill hon log tillmig vilket betyder ja haha

så vi tog en sen lunch på sveas sen en sväng in till maxi sen tog vi med oss jessi hem å satt å babbla i soffan gullade med snuttan ja å bara tog det lugnt :-)

är sugen på att bada Isali i kväll för hon tyckte det va så kul i går men jag tror vi väntar tills i morgon är väll inte så bra åbada varje dag eller ????? haha jag har fem men jag vet inte det hahaha

nä nu är lillan sällskapssjuk bäst att prata lite med henne

här kommer en bild på chefen hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0