så duktig bebis jag har!!!

Ja hon är SÅÅ duktig....i går somna hon kvartöver åtta och då räkna jag timmarna och kom fram till att hon skulle vakna vid senast tre tiden för hon brukar sova runt sju timmar i sträck den första turen på natten men näää när hon vaknar kollar jag på kolockan och den visar visst kvart över sex herregud så länge visst :-D sen åt hon och somna om tills kvart över nio då vakna hon pigg och super glad :-) tänk om alla vaså gladpå morgonen haha ex jag haha jag är extremt trög startad hehe

I dag kommer mina tjejer och helgen är full speckad först ut är Tindra som ska på kalas...
orkar inte ens fortsätta med allt som SKA göras i helgen men jag längtar tills Söndag kl åtta då sitter jag i soffan och kollar ensam mamma söker med Felicia och Wilma de brukar vi alltid göra på söndagar , men de är ju sista denna söndag så sen får vi komma på något nytt....



ha en bra dag skriver mera sen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0