STRESSAD!!!!!

Godmorgon alla glada och mindre glada :-)

I dag sov min lilla gumma till kl nio :-) känner mig utvilad å pigg yeyy!!! skönt för i helgen är det hur mycket som helst känner mig redan stressad......

kalas,Bandyträning, Basketmatch, felicias lag ska sälja bröd på torget = måste baka, hjälpa Pass och flytta och så ska jag även hinna få upp lite stakar..... allt på en gång...kan inte förbereda helller för alla kartonger är i källaren och jag kan inte lämna min bebis ju... får snällt vänta tills i morgon, försöker att inte känna mig stressad men jag känner mig STRESSAD Iallafall

jaja nu ska jag luncha med Marina då kanske man kan tänka på annat än denna stressande helg

ha en bra dag alla :-)


haha kolla Novi så cool vill jag känna mig nu hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0