Underbar helg!!

I helgen har jag och älsklingen haft en underbar helg med massa mys å kalas i uppsala...sovit två nätter på hotell LYX!!!!!

IsaLi har varit hos sina reserv föräldrar Marina och Fredrik å hon har oxå haft det super bra det märktes på henne när vi hämtade henne min lilla skatt <3

På fredag kommer Äntligen Felicia, Wilma; Tindra och Nova hem :-) hela tre veckor har gått då.... när jag hade tre veckor gick det mega fort, men att va utan dom i tre veckor gick i snigelfart hehe så på fredag blir det myskväll men hela stora familjen <3 <3 <3

I morgon kommer min syrra hit ska bli så skoj å få träffa min lilla moster unge hihi å kul för IsaLi att ha nån att leka med :-)

nu ska jag och Martin kolla lite film.

hej svejs.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0