Lite ont i dag!!

Ja då va de dax för ont igen jävla vattencystor:-( bara att vila så blir de bättre....

i helgen har jag varit med martin han gör mig sååå lycklig tänk att jag har haft sån tur :-)

Tjejerna har jag varit utan i 4 dagar och jag saknar dom så otroligt mycke å de är typ 3 veckor kvar tills jag får gosa med dom igen herregud va jag kommer pussa sönder dom när jag träffar dom igen haha. Tur jag ska jobba så tiden går fortare:-) å jag vet ju att dom kommer få de roligt dom ska ju träffa alla i ösd:-)

Nyss fick jag veta att min syster och hennes kille ska följa mig och martin till mallorca fan va kul de ska bli :-) längtar fast jag är så nervös inför själva flygresan haha med de kommer säkert gå skit bra ......

nä nu ska jag lägga mig och vila lite till......


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy tusan vad roligt vi ska ha. Sola och bada i massor. Vi ska se ut som pepparkakor när vi kommer hem :) Puss

2009-07-07 @ 08:50:52
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0