Skit trött !!!!

Ja de är vad jag är!! ett jobbpass kvar sen har jag ledigt två dagar de ska bli skönt... undra va man ska hitta på då??
Längtar tills nästa helg då jag ska få va med min älskling igen :-)

I dag efter jobbet gick jag och gosa lite med mina tjejer, gud va mysigt de va att få pussa sönder dom lite;-) Mini har blivit så rolig nu när hon pratar så mycket...munnen går i ett :-)
nu får jag inte träffa dom på två veckor och tre dagar hur i hela friden ska jag klara mig utan mina gos tjejer?? hoppas tiden går fort.........

Nu är martin i uppsala och jag här TRÅKIGT tycker jag :-( tror nog han har de trevligare än jag!!!!
Jag vill ha MIN MARTIN NUUUUUUUUUU!!!!!
men nä jag får snällt vänta haha.... ska försöka hålla humöret i styr jag lovar men kom ihåg jag sa FÖRSÖKA ;-) jag kan inte lova nått!!!!

nä nu är de bäst att hoppa i säng så jag orkar med alla på jobbet i morgon

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0