Ladys night

i går va de ladis night för hela slanten :-) hade så roligt med Annica och bästaste pingul <3
å min lilla bibi kom och hämtade oss på natten såååå gulligt av henne<3

Vet ni ??!! mina stora tjejer Felicia och Wilma åkte upp till östersund för att gå på sin kusins dop dom skulle få hälla i dopvattnet och tända dop ljuset å dom längtade sååå mycket..... Och vad händer då?? jo MAGSJUKA får mina stackars tjejer samtidigt oxå...å alla som känner felicia vet ju hur dålig hon blir:-( tur dom har massor av folk där uppe som bryr sig om dom <3 Madeleine vart ju döpt iallafall men mina tjejer missade ju det dom längtat efter :-( Hoppas nu dom kryar på sig fort så jag får hem dom...

i dag känner jag mig så där känslig kan börja gråta för inget haha knäppis mig!!!
ska gosa lite med Nova nu Tindra är hos sin kompis Robin och Isali sover...

å va fan ska vi äta i dag ?? är sugen på allt i dag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0