Nova

Hon är bara för go.... när vi gick från bilen sa hon
Nova:Men mamma de är ju dimma
Jag: ja de är det
Nova: men åå då ser vi ju ingen ting
Jag : jo lite ser vi ju
Nova : ja tur vi ser dörren till vårt bo

haha å de lät mycke roligare när hon sa det än när jag återberättar det....hon kan ju inte säga R heller hihi

nu sover lilla Nova och IsaLi duktigt i sina sängar, Tindra sover hos sin kille i kväll :-D dom har varit på disco och ville inte skiljas åt så hon blev kvar <3

å tänk två inlägg på en dag inte illa för att va mig haha

natti natti




söta å goa Ella Tuva Mini Nova


Kommentarer
Postat av: Helén

Hej! Nu har jag hittat hit - småkikade i den mån jag hann nu (ska ju till GeKås)men ville tala om att jag ÄLSKAR dina bilder! Så fina barn du har gumman!



Ha en bra dag så återkommer jag in här titt som tätt sen!



KRAM

2010-11-13 @ 02:37:24
URL: http://www.4childrensmom.wordpress.com
Postat av: angelica

Tack :-) va gullig du är gumman :-D



hoppas ni hittade massor av saker på GeKås :-)



kram

2010-11-14 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0